EXTRAORDINAR, SENZATIONAL, FORMIDABIL

Dupa un an de la filmarea lui, a aparut documentarul VAMA KITSCH PROJECT. Este un documentar la care am participat si eu cu idei si cu prestatie. Si nu in cele din urma, un pic de prestanta. Foarte putina.

Este un minunat documentar despre cum s-a stricat Vama Veche, despre cum media si nesimtirea si-au facut aparitia si si-au lasat mizeria intr-un loc al oamenilor boemi si au stricat tot ce-au putut. In momentul in care esti fitos si nu asculti decat mtv nu poti vorbi despre niste oameni pe care nu ii cunosti si nu ii intelegi. De fapt, nu poti decat sa deranjezi. Si astfel, manelele si prostul gust au invadat Vama.

Ce-am facut eu: am intrebat, am vorbit , am ascultat, am jignit, am ras, am luat la misto. Si am incercat sa fac ceva, marunt, de neajuns, dar ceva, ceva-ul meu. Si mi-am asumat tot ce urma sa se traga din asta. Vreti sa ma calcati in picioare, sa ma atacati? Va rog! Am argumente solide. Cred in ceea ce am facut.

Iar filmu a iesit mai bine decat ma asteptam. Coloana sonora: Luna Amara. Doar ei. Au vorbit oameni si oameni. Singurii care nu mi-au placut au fost aia care mancau seminte si vorbeau frumos. Restu, JOS PALARIA SI MULTAM FAIN!

Si acum, d-nelor si d-nilor, va prezint link-ul: http://www.hailafilm.ro/content/blogsection/3/88888913/